1. Maak een keuze uit een gewone agenda of een digitale agenda
  2. Als je voorkeur uitgaat naar een gewone agenda, kies er dan 1 waarin je veel ruimte hebt om te schrijven
  3. Maak je gebruik van een digitale agenda? Laat de agenda dan een melding geven wanneer je aan het volgende moet gaan beginnen.
  4. Maak dagelijks je planning voor de volgende dag
  5. Blok de tijden die je bezig verwacht te zijn met iets
  6. Gebruik een kookwekker om je aan de tijden te houden
  7. Houd ruimte vrij voor onverwachte gebeurtenissen
  8. Plan ook die vervelende klusjes in, zoals het opruimen van papieren, het doen van je administratie en het bestellen van kantoorartikelen
  9. Heb je een afspraak buiten de deur, plan dan ook je reistijd goed in.
  10. Zorg dat alles in je agenda staat! Wat je precies moet doen en wanneer je het gaat doen.
  11. Zijn er dingen die niet af zijn aan het einde van de dag, plan ze in voor de volgende dag
  12. Moet je veel afspraken maken, besteed het dan uit!. Door een VA of door een online afspraken systeem.

 

Call Now Button