Werk jij zelfstandig, maar heb je teveel werk voor jou alleen?
- Zit jouw agenda altijd vol?
- Doe je alle werkzaamheden zelf?
- Erger jij je groen en geel aan alle technische snufjes die jouw leven gemakkelijker zouden moeten maken, maar die NU erg ingewikkeld zijn?
- Word je vreselijk onrustig als je bedenkt wat er nog op je to-do-lijst staat?
Dan zou het heel goed kunnen dat je toe bent aan een assistent!
Niet iemand op kantoor. Geen secretaresse met een telefoon. Nee: een échte assistent. Iemand die dingen voor jou doet waardoor jij tijd krijgt voor je eigenlijke werk. Nieuwsbrieven versturen bijvoorbeeld. Hootsuite voor je vullen. Je kassabonnen in je boekhouding zetten. Autoresponders en opt-ins voor je installeren zodat jouw bezoekers binnen 3 minuten hun beloofde e-book krijgen in hun mailbox vinden. Al dat soort dingen.
Wat je niet wilt:
Als zelfstandig ondernemer heb jij geen secretaresse nodig die jou aanstuurt. Je weet zelf precies wat er nog moet gebeuren en wat prioriteit heeft. Maar je zou wél wat hulp kunnen gebruiken. Graag zelfs! Een virtuele assistent, zoals ik, werkt op afstand. Je hebt me niet in dienst en je betaalt me alleen voor de tijd die ik écht actief ben voor jouw zaak. Je koopt vooraf wat uren in en je gooit je opdrachten ‘over de schutting’ als je het te druk hebt om het zelf te doen, of op vaste momenten voor vaste klussen. Zodat je weet dat het goed gebeurt, op tijd én terwijl jij je kunt bezig houden met je eigenlijke werk. Of leukere klussen.
Wat je wél wilt:
Een virtuele assistent maakt van 1+1 3. Omdat ik dingen voor je kan regelen die jouw leven blijvend gemakkelijker maken. Installeren, automatiseren. Eenmalig invoeren van lijsten die daarna keurig volgens de ingevoerde gegevens jouw zaken behartigen. Reuze handig!
Natuurlijk voelt het eng.
Gebeurt het wel goed? Lopen de kosten niet enorm op? Kost de briefing niet meer tijd dan het eigenlijke klusje? Ik zou zeggen: lees wat mijn klanten over me zeggen. En probeer het uit. Je kunt me gratis 1 uur inschakelen voor een klus van jouw keuze. Als je me nu belt, kunnen we even overleggen en heb je alvast een eerste indruk van me. Kun je direct beslissen wat je gaat doen, ja toch? PS: Vind je het lastig om een taak te kiezen? Op de pagina werkzaamheden vind je nog meer voorbeelden van taken waar ik JOU mee kan helpen.
Met een assistente kun jij:
- Makkelijker focussen op je eigenlijke taken,
- Meer tijd vrij maken voor ontspanning en je gezin,
- Flexibeler inspelen op klanten,
- Efficiënter en systematischer werken zonder achterstanden,
- Meer tijd besteden aan taken die jou direct geld opleveren,
- Gemakkelijker doorgroeien naar meer klanten (of meer vrije tijd)
Ik help jou graag met:
- Feedback en meedenken over ondersteunende diensten,
- Taken uitvoeren, installeren en implementeren,
- Backup tijdens drukte en vakanties
- Al vanaf een paar uur per week of per project
- Al voor € 50,- ex btw.
Secretarieel:
Afspraken inplannen, inkoopbonnen invoeren, offertes opmaken of nabellen. Ik kan zelfs jouw debiteuren even vriendelijk nabellen, je btw-aangifte verzorgen of jou helpen bij het organiseren van jouw eigen workshop of training. Heerlijk toch? Lees meer
Vormgeving
In Word of Excel even je huisstijl toevoegen, een PowerPoint maken of het opmaken van je standaardformulieren. Hier ga je punten mee scoren bij de klant! Ik kan zelf een complete website voor je maken ….
Lees meer