VAMARIJKE

De assistent op afstand die alles voor jouw bedrijf implementeert!

Dit zou ik voor je kunnen doen: 

Als Virtueel Assistent kan ik alle werkzaamheden waar jij tegenop ziet, waar je geen tijd voor of gewoon geen zin in hebt, van je overnemen. Hierdoor bespaar jij tijd waardoor je of meer tijd kan investeren in je bedrijf of juist meer in je ontspanning (wat je bedrijf ook weer ten goede komt). Het biedt je de rust en de ruimte om daar mee bezig te zijn waar je mee bezig wilt zijn. Denk hierbij aan de volgende zaken:

✔  Autoresponders aanmaken, om jouw contacten automatisch per mail te bedanken, te herinneren of te informeren
✔  Beantwoorden en afhandelen van je mail
✔  Bestellen van kantoorartikelen
✔  Boeken van zakenreizen
✔  Boekhouding
✔  Debiteurenbeheer
✔  Facturen maken en verzenden
✔  Inplannen van je social media
✔  Het inplannen en regelen van al je afspraken
✔  Het regelen van alles voor jou seminar of training. Van naambadges, drukwerk, locatie tot vegetarische lunch.
✔  Je agenda bijhouden
✔  Omzetbelasting aangifte voorbereiden en indienen
✔  Power Point presentaties maken
✔  Research/uitzoekwerk (denk bijvoorbeeld aan het opvragen van offertes voor je trainingen)
✔  Standaardiseren van bestanden
✔  Up-to-date houden van je website
✔  Verzenden van je e-zine/mailing/nieuwsbrieven
✔  Website maken

  • Jacoline SteegstraJacoline SteegstraHuwelijkstrainer

    Om me echt te kunnen focussen op mijn eigen werk als mediator en coach, probeer ik steeds meer werk te delegeren. Ik vind dat best wel lastig omdat ik nogal een control freak ben. Maar aan Marijke kan ik heel veel dingen met een gerust hart toevertrouwen. Ze helpt me met technische vraagstukken van de website, het uitzoeken van informatie waar ik net aan toekom, met het opfrissen van mijn e-book en binnenkort het plaatsen van mijn blogs. Omdat ik vaak vergeet wat ik allemaal kan delegeren, heb ik nu met Marijke afgesproken dat we maandelijks even Skypen, zodat we samen kunnen inventariseren wat ze nog meer voor mij kan doen. Van harte aanbevolen.

  • Margo RuiterMargo RuiterKleurgevoel

    Marijke is een betrokken Virtueel Assistent, zo betrokken dat je niet merkt dat ze virtueel werkt. Ze houdt alles goed in de gaten en trekt je aan je jasje, wanneer je iets dreigt te vergeten. Verder werkt ze zelfstandig en heeft de zaakjes in no-time voor elkaar. Het is prima werken met Marijke, ik raad haar iedereen aan, die een handje extra kan gebruiken, maar niet direct mensen wil aannemen.

  • Jeannette RijksJeannette RijksFaktor 5

    Marijke doet wat ze zegt en dat is heel veel, voor een zeer redelijk tarief. Ze heeft me geholpen uit te zoeken welk boekhoudsysteem geschikter kan zijn voor mijn bedrijf en ze heeft daarnaast researchwerk gedaan. Super. snel, efficiënt en betaalbaar. Een aanrader.

  • Nicola RommeNicola RommeAtlas Reiki

    Marijke neemt mij zorgen uit handen. Doordat ze o.a. mijn facturen maakt heb ik tijd voor marketing en kan ik verder groeien met mijn praktijk. Daar ben ik erg blij mee.

  • Ronald van DomburgRonald van DomburgPlay to Change

    Ik heb Marijke ingeschakeld bij het overzetten van een oude mailinglist naar een nieuw systeem (AWeber). Dat was een klus waar ik erg veel frustratie en stress van kreeg en Marijke heeft dit uitstekend van mij overgenomen. Het is niet gemakkelijk voor een professional om een deel van het werk uit te besteden, maar ik kan het iedereen aanraden: Marijke denkt mee, komt zelf met voorstellen en ideeën en is zeer betrouwbaar. Bedankt Marijke!

  • Pieter van DijkPieter van DijkLuisterrijk

    “Even jatten (van die reclame): Marijke ontzorgt. Zodat ik me kan richten op de taken die voor mij het meest waardevol zijn. En dat is een heel fijn gevoel. Natuurlijk had ik als ZZP-er ook de bezwaren in mijn hoofd: ik kan het zelf wel (nog wel), ik heb er (nog) geen geld voor… Maar dat is gewoon niet waar! Als ik de tijd die ik bespaar inzet, in de ontwikkeling van mijn bedrijf, netwerken en acquisitie, dan is de investering er zo uit. En Marijke van der Pluijm is daarbij een zeer prettige Virtueel Assistent. Ze is snel, nauwkeurig, en zeer pro-actief. Aanbevolen!”

  • Ronald de GoedeRonald de GoedeDe Goede Focus

    Marijke levert goede kwaliteit. Je weet daarnaast wat je aan haar hebt: is helder en vriendelijk in haar communicatie, secuur en snel qua respons. Ze kijkt ook verder dan wat ‘kan’. Kortom: als ZZP’ers geef het me een gerust gevoel dat ze er ‘is’! Dank Marijke!

  • Oscar BulthuisOscar BulthuisDe starters Academie

    Marijke helpt mij nu alweer bijna een jaar als Virtueel assistent. Ze is pro-actief, doortastend, snel en zeer prettig in de communicatie. Ben je ondernemer of ZZP-er en kom je af en toe handen te kort voor bijvoorbeeld het up-to-date houden van je website of het verzenden van je blog via mailchimp? Tob dan niet langer en vraag of Marijke je kan helpen!

  • Janny van der LaanJanny van der LaanLaCretio

    Marijke heeft tijdens mijn zwangerschapsverlof de back office op zich genomen. Terwijl ik met verlof was heeft zij er voor gezorgd dat mijn bedrijf kon doordraaien en ik volledig kon genieten van mijn verlof.
    Marijke zet zich voor meer dan 100% in. Ze volgt niet alleen de opdracht op maar neemt indien nodig ook de extra stappen waar nodig. Ze is serieus en heeft echt hart voor de zaak. Ze is correct, eerlijk en communiceert op een hele nette manier.

  • Ernst ReichrathErnst ReichrathActer Entertrainment

    Marijke levert goed werk en is zeer op diensttverlening gericht. Heeft een natuurlijke vorm van perfectionisme, die ervoor zorgt dat zij goede resultaten voor haar klant bereikt. Verder is ze prettig om mee samen te werken en schuwt ze humor en echt contact niet. Kortom: inhuren, ze neemt je veel werk uit handen, zodat je zelf dat kunt doen waar je goed in bent.

Call Now Button