VAMARIJKE

De assistent die zorgt dat jij het werk kunt doen wat je het liefste doet.

Ook zo’n hekel aan die financiële administratie?

Wil jij de BTW-aangifte, het invoeren van je inkoopbonnen of het factureren uitbesteden? Goed plan!

Tenminste, tenzij je dat cijferwerk natuurlijk het meest ontspannende onderdeel van je werkweek vindt.

Maar voor veel – zo niet de meeste – ondernemers gaat die vlieger niet op.

Die BTW-aangifte komt namelijk altijd net als je het heel druk hebt met klanten. En je had je nog zo voorgenomen om de bonnetjes bij te houden, maar er ligt toch altijd weer een stapel. En dan dat factureren… leuk als je inlogt op je bankrekening, maar tjee, je hebt het gevoel dat je bezig blíjft.

Herken je dat?

Dan kan het voor jou wel eens een geweldig lastenverlichting zijn om die klussen uit te besteden. Met alle online-systemen is het vaak reuze simpel om iemand buiten jouw bedrijf toegang tot je gegevens te verlenen.

En is dat online werken juist jouw struikelblok? Dan lever je mij toch gewoon de gegevens, bonnen of printjes en dan verwerk ik het digitaal voor jou en je klant? Wel zo handig!

Maar, dat ligt wel gevoelig.

Snap ik. Want financieel, dat is toch wel wat anders dan mij een nieuwsbrief laten versturen. Misschien wil je best geloven dat ik handig ben met software, maar financieel onderlegd, dat is toch een ander verhaal, ik hoor het je denken.

Daarom is het handig als je weet dat ik niet ‘zomaar’ kan ondersteunen in jouw financiële bedrijfsvoering. Voordat ik voor mezelf begon en mijn dienstenaanbod verbreedde, heb ik jarenlang gewerkt als assistent-accountant. Daar deed ik hetzelfde voor de grote accountants als wat ik nu doe voor een aantal klanten. Discreet, netjes en snel zonder dat jij er omkijken naar hebt.

Met mij heb jij:

  • Meer focus op je werk
  • Meer rust en ontspanning
  • Meer tijd voor toptaken
  • Betere efficiency
  • Meer kansen om te groeien

Is dit iets wat jou zou verlichten?

Heb je een best-wel-behoorlijke-hekel aan die financiële rompslomp?

Neem dan gewoon eens contact op om te horen wat het zou gaan kosten als je een deel van je taken bij mij neerlegt. Met mijn ‘gratis uur’ kun je bovendien daadwerkelijk voelen hoe het ís om financieel ondersteund te worden.

PS: Als je regelmatig te laat bent met je BTW-aangifte, is mijn tarief altijd lager dan de boete van de Belastingdienst!

PS2: Als je nooit te laat bent, is het investeren in hulp alleen maar een heel verdiende beloning voor je punctualiteit en inzet al die voorgaande jaren!

  • Jacoline SteegstraJacoline SteegstraHuwelijkstrainer

    Om me echt te kunnen focussen op mijn eigen werk als mediator en coach, probeer ik steeds meer werk te delegeren. Ik vind dat best wel lastig omdat ik nogal een control freak ben. Maar aan Marijke kan ik heel veel dingen met een gerust hart toevertrouwen. Ze helpt me met technische vraagstukken van de website, het uitzoeken van informatie waar ik net aan toekom, met het opfrissen van mijn e-book en binnenkort het plaatsen van mijn blogs. Omdat ik vaak vergeet wat ik allemaal kan delegeren, heb ik nu met Marijke afgesproken dat we maandelijks even Skypen, zodat we samen kunnen inventariseren wat ze nog meer voor mij kan doen. Van harte aanbevolen.

  • Margo RuiterMargo RuiterKleurgevoel

    Marijke is een betrokken Virtueel Assistent, zo betrokken dat je niet merkt dat ze virtueel werkt. Ze houdt alles goed in de gaten en trekt je aan je jasje, wanneer je iets dreigt te vergeten. Verder werkt ze zelfstandig en heeft de zaakjes in no-time voor elkaar. Het is prima werken met Marijke, ik raad haar iedereen aan, die een handje extra kan gebruiken, maar niet direct mensen wil aannemen.

  • Jeannette RijksJeannette RijksFaktor 5

    Marijke doet wat ze zegt en dat is heel veel, voor een zeer redelijk tarief. Ze heeft me geholpen uit te zoeken welk boekhoudsysteem geschikter kan zijn voor mijn bedrijf en ze heeft daarnaast researchwerk gedaan. Super. snel, efficiënt en betaalbaar. Een aanrader.

  • Nicola RommeNicola RommeAtlas Reiki

    Marijke neemt mij zorgen uit handen. Doordat ze o.a. mijn facturen maakt heb ik tijd voor marketing en kan ik verder groeien met mijn praktijk. Daar ben ik erg blij mee.

  • Ronald van DomburgRonald van DomburgPlay to Change

    Ik heb Marijke ingeschakeld bij het overzetten van een oude mailinglist naar een nieuw systeem (AWeber). Dat was een klus waar ik erg veel frustratie en stress van kreeg en Marijke heeft dit uitstekend van mij overgenomen. Het is niet gemakkelijk voor een professional om een deel van het werk uit te besteden, maar ik kan het iedereen aanraden: Marijke denkt mee, komt zelf met voorstellen en ideeën en is zeer betrouwbaar. Bedankt Marijke!

  • Pieter van DijkPieter van DijkLuisterrijk

    “Even jatten (van die reclame): Marijke ontzorgt. Zodat ik me kan richten op de taken die voor mij het meest waardevol zijn. En dat is een heel fijn gevoel. Natuurlijk had ik als ZZP-er ook de bezwaren in mijn hoofd: ik kan het zelf wel (nog wel), ik heb er (nog) geen geld voor… Maar dat is gewoon niet waar! Als ik de tijd die ik bespaar inzet, in de ontwikkeling van mijn bedrijf, netwerken en acquisitie, dan is de investering er zo uit. En Marijke van der Pluijm is daarbij een zeer prettige Virtueel Assistent. Ze is snel, nauwkeurig, en zeer pro-actief. Aanbevolen!”

  • Ronald de GoedeRonald de GoedeDe Goede Focus

    Marijke levert goede kwaliteit. Je weet daarnaast wat je aan haar hebt: is helder en vriendelijk in haar communicatie, secuur en snel qua respons. Ze kijkt ook verder dan wat ‘kan’. Kortom: als ZZP’ers geef het me een gerust gevoel dat ze er ‘is’! Dank Marijke!

  • Oscar BulthuisOscar BulthuisDe starters Academie

    Marijke helpt mij nu alweer bijna een jaar als Virtueel assistent. Ze is pro-actief, doortastend, snel en zeer prettig in de communicatie. Ben je ondernemer of ZZP-er en kom je af en toe handen te kort voor bijvoorbeeld het up-to-date houden van je website of het verzenden van je blog via mailchimp? Tob dan niet langer en vraag of Marijke je kan helpen!

  • Janny van der LaanJanny van der LaanLaCretio

    Marijke heeft tijdens mijn zwangerschapsverlof de back office op zich genomen. Terwijl ik met verlof was heeft zij er voor gezorgd dat mijn bedrijf kon doordraaien en ik volledig kon genieten van mijn verlof.
    Marijke zet zich voor meer dan 100% in. Ze volgt niet alleen de opdracht op maar neemt indien nodig ook de extra stappen waar nodig. Ze is serieus en heeft echt hart voor de zaak. Ze is correct, eerlijk en communiceert op een hele nette manier.

  • Ernst ReichrathErnst ReichrathActer Entertrainment

    Marijke levert goed werk en is zeer op diensttverlening gericht. Heeft een natuurlijke vorm van perfectionisme, die ervoor zorgt dat zij goede resultaten voor haar klant bereikt. Verder is ze prettig om mee samen te werken en schuwt ze humor en echt contact niet. Kortom: inhuren, ze neemt je veel werk uit handen, zodat je zelf dat kunt doen waar je goed in bent.

Call Now Button