VAMARIJKE
De assistent op afstand die alles voor jouw bedrijf implementeert!
Dit zeggen klanten over mij:
Marijke is voor mij een grote positieve hulp, waar ik heel blij mee ben. Een flexibele, toegankelijke, eerlijke en hele prettige grootse vrouw. Steun & toeverlaat en een kordaat werker. We hebben persoonlijk en openhartig contact en tijdens het werken lachen we wat af! Wat heel fijn werkt is dat we skypen en mailen, maar we elkaar ook kunnen ontmoeten als dat nodig is. En we kunnen tegelijk werken als we TeamViewer gebruiken, dat werkt heel efficiënt en prettig. Marijke is niet voor een gat te vangen, is inhoudelijk beresterk en razendsnel èn is altijd echt geïnteresseerd in wat ik zeg en zoekt mee naar wat ik bedoel. Hiermee betekent ze voor mij Vertrouwen: zowel in haar eigen capaciteiten als in mij als persoon en mijn bedrijf. Ze is er altijd voor mij geweest als ik haar nodig heb, zonder bedenkingen. Een ware aanwinst!
Mo, eigenaresse van massagepraktijk www.mohara.nl
Welke twijfels had je voordat je besloot om met mij in zee te gaan?
Vaak hoor je mensen zeggen dat vrouwen goed zijn in multi-tasken en ik dacht dat dit ook voor mij goldt, maar daar ben ik van afgestapt. Een eigen bedrijf opbouwen en tegelijkertijd met mijn vak bezig zijn blijkt een enorme opgave en ook met elkaar op gespannen voet te staan. Er zijn maar 24 uur in een dag en 7 dagen in de week. Ik heb mogen ervaren dat het een hell of a job is om alles alleen te doen en dan ook nog in de hoop dat het allemaal lukt en dat het ook nog eens allemaal perfect is. Ik ben toen hulp gaan zoeken voor die klussen die mij vooral vele frustratie opleverde, waarbij ik de energie letterlijk en figuurlijk uit me voelde lekken. En dat waren nu uitgerekend de dingen waar Marijke veel energie van krijgt. Marijke beheert mijn website voor mij en zorgt ervoor dat mijn nieuwsbrieven, blogs en artikelen volgens planning ‘de deur’ uit gaan. Dat wil zeggen via e-mail en social media.
Ik heb getwijfeld om het ‘technische’ deel uit handen te geven omdat ik dacht dat ik het allemaal zelf moest kunnen en ik wilde niet afhankelijk zijn van iemand. Maar dat bleek een belemmerende gedachte waar ik zelf absoluut niets mee opschoot.
Hoe is het je bevallen om met mij samen te werken?
Sinds ik met Marijke werk, hoef ik me niet meer bezig te houden met dingen waar ik totaal geen energie van krijg, en kan ik me volop focussen op mijn vak. Marijke werkt snel, luistert goed naar hoe ik het hebben wil, kan snel schakelen en zet zich voor de volle 100% voor mij en mijn bedrijf in. Wat me opvalt is dat Marijke altijd de uitdaging aangaat om dingen die ik vraag ook technisch mogelijk te maken. Als ze het op dat moment niet weet, komt ze heel snel terug bij me met een oplossing. Marijke zoekt het dan tot de bodem uit. Ze is zelf heel leergierig en dat vind ik een absolute pré.
Wat was jouw belangrijkste reden om voor mij te kiezen?
Aanleiding om met Marijke te gaan werken was het moment dat ik aan het knoeien was met het E-mailmarketing programma Aweber. Ik was net bezig met een omslag te maken met mijn coachingsbedrijf en daarvoor had ik dat programma nodig. Het zou mij werkelijk uren kosten om alles uit te zoeken en ik zag er als een berg tegen op. Ik voelde de moed in mijn schoenen zakken alleen al bij het idee dat ik ermee aan de slag moest.
Marijke werd mij aanbevolen door iemand binnen mijn netwerk. En daar ben ik haar nu enorm dankbaar voor.
Wat heeft het jou opgeleverd? Wat verwacht je nog meer?
Wat het me oplevert is vooral rust. Ik kan met een gerust hart alle technische zaken aan Marijke overlaten. En wat voor mij heel belangrijk is, is dat ik door het uitbesteden van dit werk me kan concentreren op mijn passie.
Marijke ontzorgt mij niet alleen als ondernemer, zij denkt ook met mij en mijn bedrijf mee, waar ik kan groeien en taken verder kan systematiseren. Zij heeft kennis van zaken en is veelzijdig zodat ze niet alleen mijn administratie doet maar ook zaken voor mijn nieuwsbrief en website. Het valt me op dat als ik iets nodig heb, zij dit wel voor mij kan regelen. Het lijkt of zij mij altijd wel een stapje voor is, waardoor ze mij heel veel uitzoekwerk bespaart. Zij kan goed onderscheid maken in wat ik het beste zelf kan doen omdat dit goed is voor mijn bedrijf en wat ik zorgeloos aan haar over kan laten. Daardoor heb ik er een leuk, grappig en efficiënt en snel werkend teamlid bij. Daarnaast heb ik meer tijd om mij bezig te houden met dat waar ik goed in ben of tijd over houd om mijn bedrijf verder te laten groeien.
Marijke levert goed werk en is zeer op dienstverlening gericht. Heeft een natuurlijke vorm van perfectionisme, die ervoor zorgt dat zij goede resultaten voor haar klant bereikt. Verder is ze prettig om mee samen te werken en schuwt ze humor en echt contact niet. Kortom: inhuren, ze neemt je veel werk uit handen, zodat je zelf dat kunt doen waar je goed in bent.
Marijke helpt mij nu alweer bijna een jaar als Virtueel assistent. Ze is pro-actief, doortastend, snel en zeer prettig in de communicatie. Ben je ondernemer of ZZP-er en kom je af en toe handen te kort voor bijvoorbeeld het up-to-date houden van je website of het verzenden van je blog via mailchimp? Tob dan niet langer en vraag of Marijke je kan helpen!
Marijke heeft tijdens mijn zwangerschapsverlof de back office op zich genomen. Terwijl ik met verlof was heeft zij er voor gezorgd dat mijn bedrijf kon doordraaien en ik volledig kon genieten van mijn verlof.
Marijke zet zich voor meer dan 100% in. Ze volgt niet alleen de opdracht op maar neemt indien nodig ook de extra stappen waar nodig. Ze is serieus en heeft echt hart voor de zaak. Ze is correct, eerlijk en communiceert op een hele nette manier.
Marijke levert goede kwaliteit. Je weet daarnaast wat je aan haar hebt: is helder en vriendelijk in haar communicatie, secuur en snel qua respons. Ze kijkt ook verder dan wat ‘kan’. Kortom: als ZZP’ers geef het me een gerust gevoel dat ze er ‘is’! Dank Marijke!
“Even jatten (van die reclame): Marijke ontzorgt. Zodat ik me kan richten op de taken die voor mij het meest waardevol zijn. En dat is een heel fijn gevoel. Natuurlijk had ik als ZZP-er ook de bezwaren in mijn hoofd: ik kan het zelf wel (nog wel), ik heb er (nog) geen geld voor… Maar dat is gewoon niet waar! Als ik de tijd die ik bespaar inzet, in de ontwikkeling van mijn bedrijf, netwerken en acquisitie, dan is de investering er zo uit. En Marijke van der Pluijm is daarbij een zeer prettige Virtueel Assistent. Ze is snel, nauwkeurig, en zeer pro-actief. Aanbevolen!”
Ik had nooit gedacht dat ik als kleine ondernemer én controlfreak nog eens een VA zou inhuren. Werken met Marijke voelt ook niet als uitbesteden, maar ze lijkt meer een technisch handige vriendin die ik bel als ik snel iets wil uitvogelen. Zo heeft ze mij geholpen om over te stappen naar een ander mailsysteem, zodat ik efficiënter kan werken. Met haar tips had ik direct een goede structuur, zodat ik ook inderdaad die lang gewenste lege inbox heb aan het eind van iedere werkdag. Verder heeft Marijke me geholpen met het instellen van een afwezigheidsassistent, het zoeken van een webbouwer en het overzetten van mijn adressenlijst. De stressklusjes worden zo gezellige halfuurtjes waarvoor ik inmiddels een abonnement heb afgesloten, want ik moet er niet aan denken om alles weer zelf zou moeten doen.
Marijke heeft ons enige tijd geholpen met zoek werkzaamheden voor ons bedrijf. Daarmee heeft ze ons enorm geholpen. We hebben duidelijke afspraken gemaakt en daarin dacht ze echt met ons mee en bekeek alle mogelijkheden. Marijke is punctueel en komt haar afspraken na. De kwaliteit van haar werk was een enorme plus. Ik kan haar zeker aanbevelen als virtueel assistent.
Ik heb Marijke ingeschakeld bij het overzetten van een oude mailinglist naar een nieuw systeem (AWeber). Dat was een klus waar ik erg veel frustratie en stress van kreeg en Marijke heeft dit uitstekend van mij overgenomen. Het is niet gemakkelijk voor een professional om een deel van het werk uit te besteden, maar ik kan het iedereen aanraden: Marijke denkt mee, komt zelf met voorstellen en ideeën en is zeer betrouwbaar. Bedankt Marijke!
Marijke neemt mij zorgen uit handen. Doordat ze o.a. mijn facturen maakt heb ik tijd voor marketing en kan ik verder groeien met mijn praktijk. Daar ben ik erg blij mee.
Als zelfstandig ondernemer houd ik me liever bezig met mijn vak dan met mijn administratie. Na jaren zelf ploeteren en me frustreren, heb ik zoveel mogelijk werkzaamheden uit handen gegeven. Sinds Marijke voor mij werkt als Virtual Assistent (VA) heb ik meer rust en meer focus op mijn kerntaken en werkzaamheden. Marijke werkt uiterst zorgvuldig en voelt goed aan wat voor mij belangrijk is. Ze regelt dingen snel en punctueel. Haar kennis van word en excel maken dat ik zoveel mogelijk opmaak klusjes naar haar door schuif. Het scheelt me veel tijd en ze levert beter resultaat dan ik ooit voor elkaar zou krijgen. Wat zo handig is aan Marijke als VA is dat ze ook de financiële administratie voor haar rekening neemt. De terugkoppeling die ze geeft is helder, duidelijk en geeft mij het vertrouwen dat alles goed geregeld is. Daardoor heb ik niet alleen meer tijd, maar ook veel minder frustratie. Ik raad je zeker aan om met Marijke te werken, ze verdient zichzelf ruimschoots terug!
Marijke doet wat ze zegt en dat is heel veel, voor een zeer redelijk tarief. Ze heeft me geholpen uit te zoeken welk boekhoudsysteem geschikter kan zijn voor mijn bedrijf en ze heeft daarnaast researchwerk gedaan. Super. snel, efficiënt en betaalbaar. Een aanrader.
Marijke heeft me een leerzame rondleiding gegeven in Mailchimp, een mailingsysteem. Ik geef haar regelmatig klussen, die ze allemaal snel en keurig afhandelt. Marijke is een expert op haar vakgebied en ik geef mijn belangrijke zaken vol vertrouwen bij haar uit handen.
Marijke is een betrokken Virtueel Assistent, zo betrokken dat je niet merkt dat ze virtueel werkt. Ze houdt alles goed in de gaten en trekt je aan je jasje, wanneer je iets dreigt te vergeten. Verder werkt ze zelfstandig en heeft de zaakjes in no-time voor elkaar. Het is prima werken met Marijke, ik raad haar iedereen aan, die een handje extra kan gebruiken, maar niet direct mensen wil aannemen.
Om me echt te kunnen focussen op mijn eigen werk als mediator en coach, probeer ik steeds meer werk te delegeren. Ik vind dat best wel lastig omdat ik nogal een control freak ben. Maar aan Marijke kan ik heel veel dingen met een gerust hart toevertrouwen. Ze helpt me met technische vraagstukken van de website, het uitzoeken van informatie waar ik net aan toekom, met het opfrissen van mijn e-book en binnenkort het plaatsen van mijn blogs. Omdat ik vaak vergeet wat ik allemaal kan delegeren, heb ik nu met Marijke afgesproken dat we maandelijks even Skypen, zodat we samen kunnen inventariseren wat ze nog meer voor mij kan doen. Van harte aanbevolen.