Al een aantal maanden ben ik vreselijk druk geweest. Zo druk dat het bloggen even helemaal stil is komen te staan. Ik had namelijk een nieuw plan. Deel 1 en 2 van dat plan zijn nu klaar. Pff wel een opluchting.
Deel 1 van dat plan was het vernieuwen van mijn eigen website, qua vormgeving en qua tekst. De vormgeving heb ik uiteraard zelf gedaan en tekstschrijver Meta, van Tekst met Pit heeft mijn teksten aangepast. Om het laatste deel van mijn plan te kunnen laten slagen heb ik ook een nieuwe (extra) website voor Meta gemaakt.
Deel 2 van het plan zal ik je wat rustiger uitleggen.
Zoals de meeste van jullie wel weten is het verstandig om een gratis weggever op je website te hebben staan. Op die manier krijg je hun mailadressen op je mailinglijst en kun jij ze interessante informatie sturen en aanbiedingen doen.
Mijn klanten vragen mij geregeld of ik ze kan helpen bij het installeren van de opt-in en alles wat daarbij komt kijken. Aangezien ik dit erg leuk vind om te doen, help ik mijn klanten daar dus graag mee.
Steeds meer wordt er momenteel gepromoot om op een ander soort manier een gratis weggever te gaan geven. Namelijk meer info verspreid over meerdere mails en dus over meerdere dagen. Het schijnt dat je daar nog meer resultaat mee kunt boeken omdat men je eerst moet gaan vertrouwen voordat ze van je zullen gaan kopen. En je zo dus al meerdere keren ‘contact’ met ze hebt gemaakt. Waardoor je, als ze je informatie echt interessant en waardevol vinden, ‘top off mind’ bent.
Meta was voor mij de eerste klant die met deze vraag naar mij toekwam. (en prompt komen er gelijk daarachter meer mensen met deze vraag).
Meta heeft een Mini-poster gemaakt met daarin 10 lessen, waarmee je zelf je website en je marketing kan verbeteren.
De tekst en de plaatjes waren echt het probleem niet deze keer. Maar ja dan moet alles ook nog eens ingeregeld worden. Dus stelde ik aan Meta de vraag, om de hoeveel tijd wil je dat de mensen de nieuwe les krijgen. 10 mails in 10 dagen? Of 10 mails in 30 dagen? Denk je dat ze alle info zsm willen? Of juist even rust om er ook daadwerkelijk mee aan de slag te kunnen?
Misschien voel je het al aankomen, maar we hebben gewoon beide opties gepakt. Je kan nu zelf kiezen hoe snel je de mails wilt ontvangen.
Aangezien Meta nu dus twee websites heeft, is de mini-poster op beide sites te downloaden. En op beide sites heb je de keus hoe snel je de mails wilt ontvangen.
Voor ons best een spannend moment, want op deze manier kunnen we bekijken welke website het meest in trek is, en in hoeveel tijd men de mails wil ontvangen. Want ja dat kunnen we allemaal netjes bijhouden!
Heb jij ook interesse om je website en je marketing te verbeteren? Dan kun jij ook op haar site de mini-poster downloaden. Dan heb ik alleen wel 1 vraag aan je. Zou je op beide sites willen kijken, en de mini-poster willen downloaden op de website die jouw het meeste aanspreekt? www.tekstschrijver.frl of www.tekstmetpit.nl. En het is echt een aanrader om de hem te downloaden, want je krijgt echt onwijs veel bruikbare info!
Wil je weten wat deel 3 van mijn plan is?
Dan moet je nog 2 weken wachten!
Trackbacks/Pingbacks